soviele beiträge schon![]()
eig is der thread überflüssig...denn es steht neben dem login fenster das der server bearbeitet wird!
phöser phöser funkey, sowas will man hier nicht höhren
soviele beiträge schon![]()
eig is der thread überflüssig...denn es steht neben dem login fenster das der server bearbeitet wird!
Manu... Wolke iss so typisch meint ses jetzt so oder spielt se nur also mach dir keine sorgen...
da brauchst nix blicken da kannst nur entweder tierischen spass mit haben oder die die finger 3ten grades verbrennen!![]()
Manu... Wolke iss so typisch meint ses jetzt so oder spielt se nur also mach dir keine sorgen...
da brauchst nix blicken da kannst nur entweder tierischen spass mit haben oder die die finger 3ten grades verbrennen!![]()
ihr werdet mich nie durchschauen!![]()
hehe guet guet^^
naja ich han en farm char brucht nebe en chrieger und prieschter ^^ brucht mehr halt no en farmer
richtig weil es männer sindihr werdet mich nie durchschauen!![]()
man bin ich heute motiviert![]()
nee nee neee das gibts ja gar nicht![]()
I bruch eifach no 70er für Krüterkund da min Main Schriftglehrte wirt. I hoff i schaffs mol bis uf 70 well mir Twinks immer schnell uf de Sack gönd.hehe guet guet^^
naja ich han en farm char brucht nebe en chrieger und prieschter ^^ brucht mehr halt no en farmer
richtig weil es männer sind![]()
![]()
hm, aso ich han 3 farmchars![]()
I bruch eifach no 70er für Krüterkund da min Main Schriftglehrte wirt. I hoff i schaffs mol bis uf 70 well mir Twinks immer schnell uf de Sack gönd.
so bin ma afk bisschen aufräumen und so![]()
ärgert mir natsu net so doll bittteeeeee)))![]()
bis später