Ist heute Mittwoch und dein Server ist down?

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
hey bisch usem gliche realmpool

muahaha vllt gsämer eus mol ide bgs muahaha ich mach dich platt^^

na woher soll ich wissen ob es für dich denn von bedeutung ist, dass ich einen freund hab^^

ha das isch atrappe bin suscht immer diszi
tongue.gif
und han no en ms chrieger de het aber gäg din feral eh kei chance glaubs^^

also uf avvatar hani healskillig mit pvp sache ah drum nume so wenig plus heal^^
hm okey diszi nervt chli
smile.gif
ms chriegerli? zum z'morgä doch
tongue.gif
isch immer geil wenn so deppä meinet, mich uf Quel'Danas bim dailies machä störä z'müässä^^ grifet mich ah, und denn merket's dass ich im DD-Equip als bär glich no 15k hp ha und nöd so viel dmg kassierä wiä's ghofft hend
victory.gif

hm okey diszi nervt chli
smile.gif
ms chriegerli? zum z'morgä doch
tongue.gif
isch immer geil wenn so deppä meinet, mich uf Quel'Danas bim dailies machä störä z'müässä^^ grifet mich ah, und denn merket's dass ich im DD-Equip als bär glich no 15k hp ha und nöd so viel dmg kassierä wiä's ghofft hend
victory.gif

also mitem chrieger griefi GAAAAAAAR nüt ah will 1vs1 chasch vergässe usert gege hexer hesh ceventuel e chance mit diszi werd ich meischtens agriffe 1vs1 sterbet die den immer

am mäntig het mich en 70er mage und en 68 jäger agriffe ich bi 60% lebe und mana naja schild geh (skiltl) de mage het sich den grad mol selber 2k dmg gmacht muahahaha^^ und han die beide no umgaue

also ich würde gerne ein goblin oder dunkelzwerg spielä ^^

weiss gibst ned abel vielleicht im neuen WOW add-on : the return of the lichy king

Ich bin nur 1,53 klein .Werde gerne mal bei klassenfahrt touris von Grundschulen in die Reihe geschoben ist schon mal passiert

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück