Warhammer Gesamtkrieg

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Sorry, aber... Wie bitte???

(Kann das Video auf der Arbeit nicht abspielen und daher noch nicht kommentieren...)
 
Sieht nach nem Warhammermod für Medievel II: Total War aus.
 
SIeht echt gut gemacht aus würd ich mal sagen.
Könnte auch Mark of Chaos sein von der Optik her.
 
Please... don't use google for translation... they're horrible and misleading and of course it's word by word translation, sentences are mostly wrong
 
Ich finds auch geil^^

kann mir pls einer sagen wo ich runterladen kann(link wär supa)
und welche völker/einheiten es da gibt

so far


chris
 
Also nach dem Video gibts nur Imperium gegen Chaos

Schade, würde gerne Hochelfen sehen
smile.gif
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Sieht gut aus. Da bekomm ich glatt wieder Lust, mir das Spiel auf die Platte zu hauen...
smile.gif
 
Dann schau dir das Video an. Das beantwortet deine Frage ebenso.
wink.gif
 
Ausserdem weiss ich nicht recht, was Werbung für einen Medieval 2 Mod in einem Forum zum Thema Warhammer Online, the Age of Reckoning zu suchen hat.

Dear Poster, we appreciate your efforts in making this mod well known along the Warhammer Online Community, but please keep in mind, that this is a forum, concerning discussions about Warhammer Online, the Age of Reckoning only. Thus, this Thread does not belong to this forum.
By the way, it was a very nice video to watch, unfortunately i don´t play Medieval 2, so this mod is of no use for me.
 
Ausserdem weiss ich nicht recht, was Werbung für einen Medieval 2 Mod in einem Forum zum Thema Warhammer Online, the Age of Reckoning zu suchen hat.

Dear Poster, we appreciate your efforts in making this mod well known along the Warhammer Online Community, but please keep in mind, that this is a forum, concerning discussions about Warhammer Online, the Age of Reckoning only. Thus, this Thread does not belong to this forum.
By the way, it was a very nice video to watch, unfortunately i don´t play Medieval 2, so this mod is of no use for me.
Thank you very much friends for yours warm responses!! I know, this is a forum for awesome project- Warhammer- Online, but i think that all projects concerning with the wonderful world of Warhammer to be worthy are presented in this amazing forum!
top.gif
 
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück