ShadowAkumu
Quest-Mob
- Kommentare
- 21
Da freu ich mich erst das so tolle sachen kommen und nun hass ich irgendwie blizzard das sie mir meine hoffnung erstmal wieder genommen haben bis Cata live geht ... (als Enh PvPler so sieht)
Quelle: MMO-Champion
Elemental
Steinklauen Totem um 50% die effekte verringert ???? Na dann spar ich mir die Glyphe ein 2k absorb ( in lich king sicht) bringt nix ... PvP fallen wir doch eh um wie die fliegen da hat das uns ja noch etwas geholfen ...
hmmm der Effekt von unleashed Fury bei WF jah k da vertseh ich das evtl noch etwas zu nerfen hat sich davor etwas "op" angehört (aber uns schamis lasst ihr eh nie OP werden <.<)
Mahlstrom und keine Lavaeruption hmmm ist zwar sehr schade weil dann der dmg flöten geht aber wozu dann em bei Flammenzunge (inleashed) noch dan den feuerschaden erhlhen ? für flammenschock und lavapeitsche ?? najaaaaaaaaa und so brauchn wir net noch ne taste mehr bei uns in der Prio .. (enh sicht)
T11
Und ja ich whine und will ein bischen käse !!!!
Da hat man hoffnungen das wir mal im PvP (enh) schaden machen können und auch etwas aushalten (steinklauen totem) aber soooo muss ich meine träume was das angeht in den Sand setzten
/discuss
Quelle: MMO-Champion
Elemental
- Stoneclaw Totem deal and absorb effect reduced by 50%.
- Chain Lightning now has a 3 sec cooldown, down from 6 sec.
- Earthquake base damage increased by 55%. Now has a 10% chance to knock down the targets (down from 20%). Lasts 8 sec, down from 10 sec. Mana cost changed to 60% of base mana, down from 86% of base mana. Cooldown removed.
- Storm, Earth and Fire renamed to Earth's Grasp - Grants your Earthbind Totem a 50/100% chance to root nearby targets for 5 sec when cast.
- Lava Flows now also increases the the periodic damage of your Flame Shock by 20/40/60%
- Totemic Wrath is now a Tier 5 talent, up from Tier 4.
- Elemental Precision now increases damage instead of your chance to hit.
- Stormstrike now increases your chance to critical strike the enemy with Lightning Bolt, Chain Lightning, Lightning Shield and Earth Shock spells by 25% for 15 sec instead of increasing nature damage by 20% on the target.
- Windfury Weapon - Unleash Weapon now lasts 6 swings or until 12 sec, instead of a flat 12 sec.
- Ghost Wolf speed reduced from 40% to 30%.
- Maelstrom Weapon no longer affects Lava Burst.
- Cleansing Waters base healing increased from [ 1916 to 2075 ] to [ 2634 to 2970 ]
- Tidal Waves no longer affects Lesser Healing Wave. Now affects Healing Surge.
- Telluric Currents is now a Tier 5 talent, down from Tier 6.
- Improved Cleanse Spirit is now a Tier 4 talent, down from Tier 5.
- Nature's Blessing is now a Tier 3 talent, down from Tier 5.
- Improved Chain Heal is gone.
- Restorative Totems renamed to Soothing Rains - Increases the amount healed by your Healing Stream Totem by 25%, and your Healing Rain spell by 15/30%.
- Blessing of the Eternals is now a Tier 6 talent, up from Tier 4. No longer icnreases the critical chance of your spells.
- Nature's Guardian is now a Tier 2 talent, down from Tier 4.
- Ancestral Awakening is now a Tier 5 talent, up from Tier 3.
- Improved Water Shield no longer affects Lesser Healing Wave. Now affects Healing Surge.
Steinklauen Totem um 50% die effekte verringert ???? Na dann spar ich mir die Glyphe ein 2k absorb ( in lich king sicht) bringt nix ... PvP fallen wir doch eh um wie die fliegen da hat das uns ja noch etwas geholfen ...
hmmm der Effekt von unleashed Fury bei WF jah k da vertseh ich das evtl noch etwas zu nerfen hat sich davor etwas "op" angehört (aber uns schamis lasst ihr eh nie OP werden <.<)
Mahlstrom und keine Lavaeruption hmmm ist zwar sehr schade weil dann der dmg flöten geht aber wozu dann em bei Flammenzunge (inleashed) noch dan den feuerschaden erhlhen ? für flammenschock und lavapeitsche ?? najaaaaaaaaa und so brauchn wir net noch ne taste mehr bei uns in der Prio .. (enh sicht)
T11
- Item - Shaman T11 Restoration 2P Bonus - Increases the critical strike chance of your Healing Wave spell by 5%. / Instant
- Item - Shaman T11 Restoration 4P Bonus - Grants 540 Spirit for 6 sec after you cast Riptide / Instant
- Item - Shaman T11 Enhancement 2P Bonus - Increases damage done by your Lava Lash and Stormstrike abilities by 10%. / Instant
- Item - Shaman T11 Enhancment 4P Bonus - Increases the critical strike chance of your Lightning Bolt spell by 10%. / Instant
- Item - Shaman T11 Elemental 2P Bonus - Increases the critical strike chance of your Flame Shock spell by 10%. / Instant
- Item - Shaman T11 Elemental 4P Bonus - Reduces the cast time of your Lightning Bolt spell by 10%. / Instant
Und ja ich whine und will ein bischen käse !!!!
Da hat man hoffnungen das wir mal im PvP (enh) schaden machen können und auch etwas aushalten (steinklauen totem) aber soooo muss ich meine träume was das angeht in den Sand setzten
/discuss
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator: