castsequence makros

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Quest-Mob
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kann man die sich noch selber schreiben ( ja ich weiß das total low meine auchnicht ganze rotas ) aber prinzipiell geht das noch ich meine castsequence geht nich mehr oder irre ich mich
 
Ich bin kein Fan von solchen Sachen, weil ich lieber alles selber mache, aber ich habe hier etwas Patch 4.0.1 taugliches für dich gefunden.

Probier es aus und du kannst ja dann hier berichten. Es ist leider ein englisches Forum. *grins*

4.01 rotations explained - siehe unten ein BM Macro

Macro Help: Arcane Shot

Ich habe den Kram nicht ausprobiert, also keine Ahnung wie nützlich und gut die Macros sind.

Bemerkung: Wenn du die Makros ausprobierst, musst du natürlich die englischen Skillnamen durch die deutschen Skillnamen ersetzen !!


Übrigens es kann sein, dass sich bezüglich Makros noch etwas tun wird. Ein Spieler hat eine Theorie aufgestellt, dass sich die Skills auf der Aktionsleiste unterscheiden, wenn sie durch ein Leuchten hervorgehoben werden und man könnte das vielleicht irgendwie für Makros ausnützen.

I have a working theory, and a bit more info. All of the abilities you have listed have a new UI behavior, where they "light up" under certain circumstances, and their behavior changes a bit. Aimed Shot gets a fire-like highlight when MMM is up, and the traps get the same highlight after you have cast trap launcher. My hunch is that there are actually two spells. When you macro "/cast Aimed Shot" you are actually casting the version that has a 0-second cast time, NOT the version that has a 3 second cast time.

To further demonstrate this, if you are MM-spec, create a macro with just "/cast Aimed Shot" and drag it to one button, and then drag the aimed shot skill to another button from your spell book. Right away you will see that the macro'd skill is grayed out, and the raw skill is not. Now go to town on a target dummy, or anything, and when MMM procs, note that the macro'd skill becomes active, at the same time that the raw skill gets a highlight, and then it will become inactive again.

While this is odd, there is a *possible* application of this that is very useful. You can use the above macro-button, mapped to your shot priority keys, and this will keep you from accidentally triggering the 3-second cast for aimed shot
NOTE: I've seen in another thread that when a macro'd AimS is used, it always generates the cast time, so I need to validate that.

Does anyone know if there is a way to macro the initial-state skill? I think I saw a blue post about this in relation to warlock skill, which would indicate there isn't a way to do this.

Quelle: EJ forum: Cataclysm Hunter Changes
 
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