Hallo zusammen,
man sieht ja viele Tanks mit dem Schlaghammer rumlaufen, aber mir erschließt sich nicht so ganz warum.
Hier mal die beiden Kontrahenten:
Ok, DPS, Ausdauer und Defense sind nur marginal besser.
Man verliert 182 Rüssi.
Also scheint es sich zwischen Trefferwertung 17 (1,1%) und Streitkolbenskill 14 (3,6) zu entscheiden.
For each point that your weapon skill exceeds your opponent's defense, you gain the following:
* Your chance to miss decreases by 0.04%.
* Your chance to score a critical hit increases by 0.04%.
* Your opponent's chance to block your attack decreases by 0.04%.
* Your opponent's chance to parry your attack decreases by 0.04%.
* Your opponent's chance to dodge your attack decreases by 0.04%.
Effectively, you can consider weapon skill to be the inverse of the defense skill.
3,6 * 0,04 = 0,144
Also meiner Meinung nach gilt doch hier: 1,1% +Hit > 3,6 Streitkolbenskill
Oder?!
man sieht ja viele Tanks mit dem Schlaghammer rumlaufen, aber mir erschließt sich nicht so ganz warum.
Hier mal die beiden Kontrahenten:
Ok, DPS, Ausdauer und Defense sind nur marginal besser.
Man verliert 182 Rüssi.
Also scheint es sich zwischen Trefferwertung 17 (1,1%) und Streitkolbenskill 14 (3,6) zu entscheiden.
For each point that your weapon skill exceeds your opponent's defense, you gain the following:
* Your chance to miss decreases by 0.04%.
* Your chance to score a critical hit increases by 0.04%.
* Your opponent's chance to block your attack decreases by 0.04%.
* Your opponent's chance to parry your attack decreases by 0.04%.
* Your opponent's chance to dodge your attack decreases by 0.04%.
Effectively, you can consider weapon skill to be the inverse of the defense skill.
3,6 * 0,04 = 0,144
Also meiner Meinung nach gilt doch hier: 1,1% +Hit > 3,6 Streitkolbenskill
Oder?!