Schweizer Stube

Klar kenn ich Velthe und Roseberg genau so....bi vom Tösstal....mach mal en char uf Nefarian^^...choemmer mal chli schriebe....

isi..^^ ich mun eifach warte bis min sch*#@* pc widr ganz isch... s'netzteil isch ebe kaputt und das netzteil het e scheiss dimension
hmmm.gif
(120x120x80). Wenn zuuuuuefellig öpr e gueti page kennt odr so es teil het bitte da schriibe^^
http://www.buffed.de/forum/index.php?showtopic=6513

mfg Tri
 
Gaht öper vo eu as Openair Frauefeld? Aso ich uf jedefall^^ eigentli hetets hüt s'programm bekannt gäh aber si hends um 2 wuche verschobe -.- findi zwar chli scheisse aber es wird sicher wider de hammer ^^
piiiiiiis
victory.gif
 
Hehe, die vielen Berner hier...
smile.gif


Da kann ich mich gleich anschliessen, bin aus der Agglomeration Bern und spiele auf Dun Morogh.

Weiss jemand, ob es auf Dun Morogh eine oder mehrere Schweizer Gilden oder Raidgruppen gibt? Es wäre halt schon viiiiiiiiiiel angenehmer, "so z'rede wi eim dr Schnabu gwachse isch", da bei uns alles Deutsche sind hab ich mein Mikro gemutet, habe echt keine Lust, hochdeutsch zu sprechen, da müsste ich immer vorher noch "z'Gebiss chere", das mag ich echt nicht machen, und das noch jeden Tag. Sonst kann ich plötzlich kein Berndeutsch mehr sprechen. *g* Wenn schon dann lieber englisch.
wink.gif


Und ja, das Zürcher Oberland ist zwar schön, aber nicht mit unserem schönen bergigen Berner Oberland zu vergleichen sondern dann schon eher mit dem hügeligen Entlebuch.
wink.gif


Meldet euch, ihr CH-Dun Moroghler!

So long,
Iderissai


Ja auf Dun Morogh gibt es eine schweizer Gilde, den Namen weiß ich leider nicht mehr!
 
[/b]hallo alle world of warcraft süchtigen!!!lautes lool
biggrin.gif
top.gif
clap.gif


wohn in der nähe vo züri. spiel siit 1 1/2 joohr wow! das beschti spiel seit 1000jooohr hehehehe!

ich suech no e schwiizergilde uf em realm rexxar!! bitte meldet euch doch bi mim twink herzblut!! wür mi freue dich im ts,guete tag z`säge. han en 70er krieger wär toll e inzen gilde.

no e supper gueti ziit, extreem viel spass und kei müedi finger bim game!!






ps:sei nett zu den anderen, dann sind sie auch zu dir
smile.gif
 
Hoi Zäme.

<--be au Zürcher. Cönt jo mol alli zäme im Edome zocke. :-D

gruess,

Nathlas
 
Hoi zäme =D

Oi, vieli aus Züri do
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Muuh zämä

kumm vo 4132 kingdorf muttenz (grad bi basel)

FCB ftw
clap.gif
top.gif
 
Bin auch schweizer Aus dem schönen Kanton Zürich, genauer aus Glattbrugg(nähe kloten).


btw. FCB isch besser als FCZ und GC und alli andere^^
 
ich liebe solche thread xD

<-- Berner (Bieler)
aufgewachsen (bis jetzt jedenfalls) auch in biel
und wenn fömer a, schwizerdütsch rede?^^

meld 4 eidgenoss
 
Hoi zäme
Ich chume vo Küssnacht (kanton Schwyz). Isch es Dorf ide Nöchi vo Luzern :>
 
Geboren in Zürich

Dort 21 Jahre verbracht


Jetzt seit 2002 in Basel Stadt wohnhaft


und in den nöchsten 5-10 Jahren ab nach Sion
dance.gif
 
ig wär eigentlech fürnes buffed-schwizer-ts

wenn ir giude nüt los isch, eifach schnäu zu de schwizer^^
 
*mäld*

<-au en eidgnoss us em aargau(Wenni jetz FCA > all säge wörd chömed secher 10000 lols)
 
Zurück