WAR in der Schweiz

Status
Für weitere Antworten geschlossen.

Davincico

Dungeon-Boss
Registriert
23.06.2007
Beiträge
641
Reaktionspunkte
5
Kommentare
8
Hallo zusammen,

Ich wollte nur einmal fragen wann denn WAR in der Schweiz in den Läden steht? Ist wohl nicht gleich wie in Deutschland nehme ich an, und ich nehme auch an dass man WAR nichtmehr vorbestellen kann?

Wäre für ein paar nette Antworten dankbar =)
 
Der release in der Schweiz ist immer gleich wie in De, musst dir keine Sorgen machen. Bisch schwizer? mee to xD
 
Klar schüsch würdi nit frage ;D

De isch ja guet, de muesimer keni sorgä machä =) Thx
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
mer weis ja nie,^^
vo wo bisch?

easy
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Usäm schönä kanton Bärn, wimä adä vilä Ä's erkennt
wink.gif


Und vo wo bisch du? Kenne no keni WAR fans us dr Schwiz, mues mini Kollegä no überschnurä ;D
 
he he he i au
biggrin.gif


ha scho e ganzi fangmeint gründet xD spiele aber au z TT
 
Hey bi o schwiizer!

Hie!! bi WAR Fan X)

Weiss nonid öbimers aber gad bi Release choufe... Zersch chli warte bis d Startgebiet nüm so voll si
wink.gif


PS: bi mer gwanet hochdütsch z schribä... chönt aso guet chli gmischt si^^
 
Bei uns in der Gilde hängen zwei Schweizer rum ... und zum Glück gibts kaum Schwitzerdütsch
wink.gif


Wäre sonst auch ein ziemliches Chrüslimüsli !
blush.gif
 
welcome
biggrin.gif


ja, i hat CE vorbstellt wirde also vorem grosse run scho derbi si
tongue.gif

weis jas nid aber ish doch na easy, hesch immer gruppene und gnueg pvp ^^



@ HAMMERSCHIELD: Wir (Schweizer) passen uns meist an und schreiben sozialerweise hochdeutsch. Aber ja 1-2 mal kann mans ja sein lassen
biggrin.gif
.
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Bei uns in der Gilde hängen zwei Schweizer rum ... und zum Glück gibts kaum Schwitzerdütsch
wink.gif


Wäre sonst auch ein ziemliches Chrüslimüsli !
blush.gif

Wisst ihr was ein "Töggelichastä" ist? ;D

@Alu mir chönntä ja aui uf ei Realm ga, schwizerrealm ftw ;D
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
und hei viel chääas u schoggi.... lool
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück