yeah...
Weli Rasse/Klass werdet diir bi Release gad aspile?
hab ich doch gerade gesagt spiel nen goblin die sind klein so wie die schweiz und frech so wie du und grün wie broccoli suppe
schad ^^ schriebt niemer meh ^^ ussert ig und no anderi " öpe 2"
He, bi ono derbi =)
Aber ga jetz zersch ganes nöi Loufwärk choufe, mis isch schrott =( Wird wider ä tüüri sach ..
ja muesch halt nid immer Ballergames choufs ^^ isch ja klar vo luter ume geballer ^^ wirds ja irgendeinisch zuschrott ^^
doch doch ich schreibe noch war nur grad gesitig abgelenkt^^