Maladin
Welt-Boss
- Mitglied seit
- 17.06.2007
- Beiträge
- 3.069
- Reaktionspunkte
- 26
- Kommentare
- 73
- Buffs erhalten
- 10
Ich habe mir die neuen Talente und Fähigkeiten für Heilig Paladine angeschaut und gebe folgende Talentaufteilung zur Diskussion. Es ist ein Build für 80er. Die restlichen Punkte sind noch nicht verteilt. Das kommt dann zu Weihnachen.
Holy - Talente
Tier 1
Arbiter of the Light
Judgements of the Pure
Tier 2
Clarity of Purpose
Last Word
Tier 3
Divine Favor
Infusion of Light
Daybreak
Tier 4
Enlightened Judgements
Beacon of Light
Speed of Light
Sacred Cleansing
Tier 5
Conviction
Aura Mastery
Paragon of Virtue
Tier 6
Tower of Radiance
Tier 7
Light of Dawn
Protection - Talente
Tier 1
Divinity
Eternal Glory
Was meint ihr?
Holy - Talente
Tier 1
Arbiter of the Light
- Rank 2/2 Increases the critical effect chance of your Judgement and Templar's Verdict by 12%.
Hier setze ich eher auf kritische Richturteile als auf Selbstheilung für PvE (mehr dazu in Tier 5).
Judgements of the Pure
- Rank 3/3 Your Judgement increases your casting and melee haste by 9% for 1 min.
Haste Haste Haste - dazu gibt es sicher keine Fragen
Tier 2
Clarity of Purpose
- Rank 3/3 Reduces the casting time of your Holy Light and Divine Light spells by 0.5 sec.
Wir festigen hier wieder unsere Nische als Single Target Burst Heiler durch schnellere große Heilungen.
Last Word
- Rank 2/2 Gives your Word of Glory a 60% increased critical chance when used on targets with 35% or less health.
Damit es nicht das letzte Wort ist - der todsichere Crit.
Tier 3
Divine Favor
- Rank 1 /1 Increases your spell casting haste by 20% and spell critical chance by 20% for 20 sec. Instant, 3 min cooldown
Nicht mehr so attraktiv, wie das alte Talent ist es jetzt ein Heilnachbrenner.
Infusion of Light
- Rank 2/2 Increases the critical effect chance of your Holy Shock by 10%. In addition, your Holy Shock critical effects reduce the cast time of your next Holy Light by 1.5 sec.
Wieder etwas schneller und kritischer.
Daybreak
- Rank 2/2 Your Flash of Light, Holy Light and Divine Light have a 20% chance to make your next Holy Shock not trigger a cooldown if used within 12 sec.
Ein Procc, der die Heilrotationen interessanter werden lässt.
Tier 4
Enlightened Judgements
- Rank 2/2 Grants hit rating equal to 100% of any Spirit gained from items or effects, and increases the range of your Judgement by 10 yards. In addition, your Judgement instantly heals you for 2480.7 to 2854.14.
Hier wird es interessant. Ich weiss nicht, ob das Talent so final ist, da es nur 10 Yards statt 100 Yards sind (WotLK Skill Erleuchtende Richturteile).
Beacon of Light
- Rank 1/1 The target becomes a Beacon of Light to all members of your party or raid within a 60 yard radius. Each heal you cast on party or raid members will also heal the Beacon for 50% of the amount healed. Only one target can be the Beacon of Light at a time. Lasts 1 min.
6% of base mana, 60 yd range, Instant cast
Nur noch 50% der Heilung auf ein Ziel, gehen auf den Spieler, der mit Beacon of Light belegt ist. Damit ist das Hauptziel des Heiladins im Kampf nicht mit BoL gebufft. Ein sekundäres Ziel wird die Heilung wohl erhalten.
Speed of Light
- Rank 3/3 Casting Holy Shock grants 30% spell haste for your next Flash of Light, Holy Light or Divine Light, and casting Holy Radiance grants you 60% movement speed for 4 sec. Also lowers the cooldown on Holy Radiance by 30 sec at all times.
Wieder ein Beitrag zum Burst heilen.
Sacred Cleansing
- Rank 1/1 Your Cleanse spell now also dispels 1 Magic effect.
Einen Krankheits-, Gift- oder Magieeffekt entfernen mit nur einem Zauber ist schon toll.
Tier 5
Conviction
- Rank 3/3 Gives you a 3% bonus to damage and healing for 15 sec after causing a critical effect from a weapon swing, spell, or ability. This effect stacks up to 3 times.
Hier sind auch kritische Richturteile von Vorteil. Da wir sie eh als Push Talent nutzen (Siehe Tier 1).
Aura Mastery
- Rank 1/1 Causes your Concentration Aura to make all affected targets immune to Silence and Interrupt effects and improve the effect of all other auras by 100%. Lasts 6 sec.
Instant, 2 min cooldown
Antistille und Unterbrechungseffekt für 6 Sekunden - es ist kein muss. Man kann den Punkt natürlich auch in das nächste Talent packen.
Paragon of Virtue
- Rank 1/2 Reduces the cooldown of your Divine Protection by 10 sec and the cooldown of your Avenging Wrath by 60 sec.
Ein reines push Talent. Die kürzere Wartezeit auf Divine Protection ist eher sinnfrei.
Tier 6
Tower of Radiance
- Rank 1-3 6 2 Healing the target of your Beacon of Light with Flash of Light, Holy Light or Divine Light has a [33%/66%/100%] chance to generate a charge of Holy Power.
Tier 7
Light of Dawn
- Rank 1/1 7 2 Send a wave of healing energy before you, healing yourself and all friendly targets up to 30 yards away for 2016.16 to 2464.2.
21% of base mana, Instant cast, 30 sec cooldown
Protection - Talente
Tier 1
Divinity
- Rank 3/3 Increases all healing done by you and all healing effects on you by 6%.
Verstärkt die Heilung insgesamt und ist sogar doppelt so gut, wie das WotLK Talent.
Eternal Glory
- Rank 2/2 Your Word of Glory has a 30% chance not to consume Holy Power.
Das ist ein Talent, bei dem ich mir zu 100% sicher bin ... unbedingt mitnehmen
Was meint ihr?
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator: