Änderungen des Schurken im nächsten Patch

RyniaUnda

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Rogues

1 Added a new double-attack animation for "Mutilate".
2 "Cloak of Shadows": The tooltip has been adjusted to indicate this ability removes hostile effects, rather than dispels them. "Cloak of Shadows" does not count as a dispel, and will not interact with dispel resistance or effects triggered by dispelling. This ability no longer removes the "Weakened Soul" debuff.
3 "Deadly Throw": This ability will now damage hunters and their pets when they are affected by "The Beast Within" or "Bestial Wrath". Those targets will still be immune to the movement impairing portion of "Deadly Throw".
4 Fixed a data error that caused "Ghostly Strike" and "Riposte" to generate more threat than intended.
5 Fixed a bug where the "Silence" effect on "Garrote" was getting resisted too often.
6 "Insignia of the Alliance/Horde" and "Medallion of the Alliance/Horde" now remove "Fear", "Stun" and "Polymorph" effects and no longer remove "Charm" effects.
7 "Improved Sap" (Subtlety) renamed "Dirty Tricks": Increases the range of your "Sap" and "Blind" abilities by 2/4 yards and reduces the energy cost of your "Sap" and "Blind" abilities by 25/50%.
8 Increased the frequency and amount of "Blinding Powder" found in pickpocketed junk boxes.
9 "Mutilate": This ability will now always consume the "Cold Blood" buff when it strikes an opponent.
10 Poisons: The difficulty of dispelling these is now based off the level of the player, not the level of the weapon the poison is applied to.
11 Reduced the reagents required to create most poisons.
12 "Remorseless Attacks" (Assassination): "Hemorrhage" added to the buff tooltip. This ability will no longer trigger from killing totems.
13 Rogue poisons no longer have charges.
14 "Sap" no longer removes you from stealth when used.
15 "Shadowstep" (Subtlety): The cooldown has been reduced to 15 seconds.
16 "Stealth" will now be broken correctly by damage shield such as "Oil of Immolation".
17 "Surprise Attacks" (Combat): This talent now correctly prevents "Envenom" from being dodged.


Ich finde die Änderungen eigentlich toll, doch bin ich mir nicht sicher, ob ich da jetzt da was richtig verstehe: Wenn man Punkt 7 und 14 zusammenfasst, bekommt jetzt jeder Schurke das Imp. Sap geschenkt und dafür gibt es stattdessen eine relativ sinnlose Skillverbesserung? Fände ich echt toll, denn die 2 Skillpunkte kann ich gut gebrauchen.
Punkt 13 finde ich als Giftschurke ganz toll! Ich hasse nichts mehr als alle 12-17 Min schon wieder Gifte aufzutragen. Jetzt halten die Dinger auch mal wirklich ihre halbe Stunde.

Was sagt ihr so zu den kleinen feinen Änderungen?
 
Punkt 13 finde ich als Giftschurke ganz toll! Ich hasse nichts mehr als alle 12-17 Min schon wieder Gifte aufzutragen. Jetzt halten die Dinger auch mal wirklich ihre halbe Stunde.

kann ich nur zustimmen,besonders bei mutilate hielt das gift bei mir oft nur ~15 min
happy.gif


die neue animation würd mich mal interessieren. ^^

die kopfnuss-änderung find ich gut,schade ist nur dass wir die 2 punkte da nicht umverteilen können.na will ja sowieso mutilate angucken
biggrin.gif


also ich seh nichts schlechtes...
 
War gerade auf dem Test server und ich muss sagen 9 meter reichweite für kopfnuss ist geil. Die neue Animation für mutilate ist leider noch nicht implementiert
 
War gerade auf dem Test server und ich muss sagen 9 meter reichweite für kopfnuss ist geil. Die neue Animation für mutilate ist leider noch nicht implementiert



9m ..Wie unrealistisch
biggrin.gif
 
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