Dialekte

Naja mi düechts ämu... =D

U viläch söttmä ufhörä z' spamä, für das gits ja dr komisch Nachtthread da... xD
 
Langnou isch d "Houptstadt" vom Ämmitau! =D
U ja, da ischmä konservativ^^
U nei, ig bi nid vo dört -.-

Vergliche mit em räscht vom Ämmitau geit Langnau ja no (ok, am friti isch gloubs ueli murer z langnou gsi -.-), gang mau dert e chli iz loch higere, trub und wiä das züüg aues heisst, dert gsehsch erscht richtigi konservativi, 99% svp oder sogar sd...
 
Vergliche mit em räscht vom Ämmitau geit Langnau ja no (ok, am friti isch gloubs ueli murer z langnou gsi -.-), gang mau dert e chli iz loch higere, trub und wiä das züüg aues heisst, dert gsehsch erscht richtigi konservativi, 99% svp oder sogar sd...
Z Langnau säuber hets weniger SVP wähler als durchschnittlich ir schwiiz...
 
'tami no eis, isch das nid ds Glichä? =(

Ha ächt so ke Ahnig... Ig kennä Bärn, aues wo witer isch, isch unbekannts territorium =D
 
Ich komme aus dem Ruhrpott und muss zugeben, dass ich nie etwas anderes gelernt habe als Hochdeutsch. Einfach deswegen, weil es nicht nötig ist. 99% aller hier sprechen normales Deutsch ohne Dialekt. Glaub nichtmal dass es wirkliche Sprachunterschiede zwischen "Pott" und normalem Hochdeutsch gibt.

Übersetzung:

Ich komme aus dem Ruhrpott und muss zugeben, dass ich nie etwas anderes gelernt habe als Hochdeutsch. Einfach deswegen, weil es nicht nötig ist. 99% aller hier sprechen normales Deutsch ohne Dialekt. Glaub nichtmal dass es wirkliche Sprachunterschiede zwischen "Pott" und normalem Hochdeutsch gibt.


Doch gibt es - die Unterschiede. Ich sprech normalerweise auch "Hochdeutsch" aber ab und an entgleise ich und dann kommt ein: wat, dat oder hömma (hor mal) oder kumma (guck mal) oder runna (runter) raus.

Und wenn ich an meine Oma denke, wie die noch gesprochen hat...keine Chance
biggrin.gif


Das Problem ist, dass die Ruhrpottler das Hochdeutsche noch am besten Sprechen.

Bester Satz im Pott-Dialekt: Tumadatmähei (Streichel mal das Schaf ^^)

Und hier nochmal einiges zum Nachlesen: Ruhrpottlexikon
 
Zuletzt bearbeitet:
Vergliche mit em räscht vom Ämmitau geit Langnau ja no (ok, am friti isch gloubs ueli murer z langnou gsi -.-), gang mau dert e chli iz loch higere, trub und wiä das züüg aues heisst, dert gsehsch erscht richtigi konservativi, 99% svp oder sogar sd...
Wieso fühl eh meh ez grad ahgsproche?
Heimatort Trub und mitglied der JSVP.(Junge Saufende Vögelde Politiker)
rolleyes.gif

Uh ja, z Trueb gets gueti Bräzeli. Bsungers die vo mim Grosi.
 
Das Problem ist, dass die Ruhrpottler das Hochdeutsche noch am besten Sprechen.

Fast perfektes Hochdeutsch ist das bei euch dann schon, allerdings : Hier bei uns im Münsterland gibts so gut wie gar keinen Dialekt - wenn ich mir im Gegensatz dazu die "Pottler" anhöre haben die schon einen leichten ^^. Hast Du ja selber schon angesprochen.

Eigentlich langweilig so ganz ohne Dialekt oO
 
Jetzt babbelt mol elle koin herschewert do her i zeig eich mol was richtig saugeiles ihr hurchler:

http://www.youtube.com/watch?v=uF2djJcPO2A

Ich wollte an dieser Stelle nochmal herzlichen Dank für diesen Link sagen!

Der schwäbische Todesstern gehört zwischenzeitlich zu meiner morgendlichen "Humorlektüre" und ich lach mich noch regelmäßig scheckig wenn ich ihn anschaue! Endlich hat man mal ein Bild wie es in ner Vorstandssitzung von Mercedes zugeht!

Danke!
biggrin.gif
 
Wieso fühl eh meh ez grad ahgsproche?
Heimatort Trub und mitglied der JSVP.(Junge Saufende Vögelde Politiker)
rolleyes.gif

Uh ja, z Trueb gets gueti Bräzeli. Bsungers die vo mim Grosi.

Wöu es eifach so isch, abr i mues sägä, i ha eigentlech nit so viu gegä d svp. Abr i letschter ziit si oh viu zur BDP gange.

Trub isch imfau för öpe 55'000 Persone der Heimatort... wo d sbb am 1. Ouguscht diä Heimatortaktion het gha (am 1.8. för 15 franke a heimatort reise), hei si gloubs sogar e paar intercity züg zwüsche Bärn und Luzern über Langnau umgleitet, nume för wenn viu Lüüt würde cho^^
 
Wöu es eifach so isch, abr i mues sägä, i ha eigentlech nit so viu gegä d svp. Abr i letschter ziit si oh viu zur BDP gange.

Trub isch imfau för öpe 55'000 Persone der Heimatort... wo d sbb am 1. Ouguscht diä Heimatortaktion het gha (am 1.8. för 15 franke a heimatort reise), hei si gloubs sogar e paar intercity züg zwüsche Bärn und Luzern über Langnau umgleitet, nume för wenn viu Lüüt würde cho^^
Am erste ougst be eg am Wacken Open air gsii. Aber be scho mehrmaus z tueb gsii. eh ha dert verwandti.
Und eg ha ou nüüt gäg die angere Parteie. Im gegeteil. Ohni die währ d Politik stenklangwilig.
 
Doch gibt es - die Unterschiede. Ich sprech normalerweise auch "Hochdeutsch" aber ab und an entgleise ich und dann kommt ein: wat, dat oder hömma (hor mal) oder kumma (guck mal) oder runna (runter) raus.

Eben.
Es gibt in Deutschland nahezu keine dialektfreie Zone. (Von einigen kleinen Ecken in Ostwestfalen mal abgesehen.) Selbst wenn man denkt man spricht hochdeutsch, hat man meistens noch eine kleine Spracheinfärbung, die die Herkunft verrät. (Mich halten immer alle Norddeutschen für einen Schwaben, aber nur weil sie süddeutsch und nicht Bayer automatisch da einordnen).
Zu behaupten, im Pott redet man reines hochdeutsch ist schon gewagt.
rolleyes.gif

Dialekte sind was Feines und man sollte sie sich erhalten, man sollte aber selbstverständlich auch hochdeutsch sprechen können.
 
Wöu es eifach so isch, abr i mues sägä, i ha eigentlech nit so viu gegä d svp. Abr i letschter ziit si oh viu zur BDP gange.

Trub isch imfau för öpe 55'000 Persone der Heimatort... wo d sbb am 1. Ouguscht diä Heimatortaktion het gha (am 1.8. för 15 franke a heimatort reise), hei si gloubs sogar e paar intercity züg zwüsche Bärn und Luzern über Langnau umgleitet, nume för wenn viu Lüüt würde cho^^

na ja, bdp hed nor en afangsboom gha, jetzt gaads weder bebsi met dene
ich persönlich wähle au svp, ich chlises faschesteschwein
scenic.gif
biggrin.gif
 
Ig finges no luschtig, wini aui Zürcher problemlos verstah, aber si aubä Müej mitmer hei... Fägt =D
 
Zurück