Dialekte

ja solothorner redet gnau glich wie d'berner, also det geds wörkli kei onderschiid
alles lahmli buure
smile.gif

Und ob mir Bärner angers redä aus d Solothurner... >.> Tunz mer e Ligu Lehm!
 
Du bischmer viläch ä cheibä Chnorzi... =)

(Irgendwiä zeigesäch plötzläch so viu Schwizer, was isch da los?) xD
 
Ich war dieses Wochenende im Toggenburg.

Wenn man da in ein Restaurant kommt und ein Kaffee will sagt man:"Frölein, Kaffii."
jester.gif
 
i de reschtlich schwiiz isch "fröhlein" scho lang usgschtorbe
sleep.gif

im toggeborg henkets natürli chli henderhär, händ immer no öberbliibsel vo de 70er johr

tja, das die au scho s'frauestemmrecht igfüehrt händ isch öppis vom wenige progressive wos dete händ hihi
mer dänkt mal a die landesversammlig oder wies dete heisst

ps: chli chnorzi mues halt au si
 
Ig sägder eis Gieu, gang mau i ds Ämmitau. Vo denn ah wird ds Wort "konservativ" ä nöji Bedütig fürdi ha =D
 
Ig sägder eis Gieu, gang mau i ds Ämmitau. Vo denn ah wird ds Wort "konservativ" ä nöji Bedütig fürdi ha =D
Ig bi öfferts mou z Burgdorf und ig finge dört isch mä nid würlech konservativ, finge zmingscht ig...
Aber naja Burgdorf ish jo ou die einzigi Stadt vom ämmitau, oder Langnau ou no?
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
dopostediediealldewieldoposte!

das ist doch kein dialekt sondern eine mir unbekannte sprache ;P

jo langetal ghört wahrschindli au no dezue, wobii, ha ghört det im emmetal send all dörfer met me als 2k iiwohner ond 60 chüeh chlini städt, rechtig?
 
Langnou isch d "Houptstadt" vom Ämmitau! =D
U ja, da ischmä konservativ^^
U nei, ig bi nid vo dört -.-
 
Langnou isch d "Houptstadt" vom Ämmitau! =D
U ja, da ischmä konservativ^^
U nei, ig bi nid vo dört -.-

hehe okay wie scho xeit i kenne nur Burgdorf, ha aber natürlch ou sho vüu vo de scl tigers ghört wes um Langnau goht geiz meistens ou umd tigers, hehe...
Naja we du seisch sie sige dörte konservativ de wirsch du das sicher besser wüsse aus ig^^
 
Zurück