Gabal
Rare-Mob
- Registriert
- 18.12.2007
- Beiträge
- 129
- Reaktionspunkte
- 4
- Kommentare
- 31
- Buffs erhalten
- 95
Moin moin,
auf der offiziellen Webseite von LOTRO ist zu lesen dass alles am 8.9.2010 starten soll.
Gilt das denn nun auch für Europa, respetive Deutschland?
Wer weis denn da mehr?
[/font]
auf der offiziellen Webseite von LOTRO ist zu lesen dass alles am 8.9.2010 starten soll.
[font=Verdana, Helvetica, sans-serif]Open to current and former subscribers as well as recent participants in the closed beta, The Lord of the Rings Online™ Head Start begins 09/08/10. Players who join us for this event get exclusive access to play early. The head start allows all participants to fully experience the new game content and features, including the new region of Enedwaith, the new LOTRO store, and the Free-to-Play option, before the general public is admitted on 09/10/10. Reserve your character names on the new servers, play the new content first, or simply get a jump on trying out the latest game features. It all begins on September 8th!
Gilt das denn nun auch für Europa, respetive Deutschland?
Wer weis denn da mehr?
[/font]