Patch 4.0.6 [update]

ichbinnichtschuld

Raid-Boss
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19.03.2007
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Update - Meta Gems Changes
Originally Posted by Zarhym (Source)
  • Meta gems with the Chaotic and Relentless prefixes now have a requirement of 3 red gems.
  • Added new meta gems: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% critical damage), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% critical damage), and Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% critical damage). These new recipes are unbound and can drop from any Cataclysm creature. The new meta gems have a requirement of 3 red gems equipped.
PvP
Arenas
  • Bloodlust, Heroism, Time Warp and Ancient Hysteria can no longer be cast while in Arenas.


Shaman
  • Chain Heal’s effectiveness has been increased by approximately 10%.
  • Hex now has a PvP duration of 8 seconds.
  • Purge now dispels a single effect instead of two.
  • Tremor Totem has been redesigned. The totem is now usable under Fear, Charm, or Sleep effects, and pulses much more rapidly, but lasts 6 seconds and has a 1-minute cooldown.
  • Flametongue Weapon procs now deal roughly 20% less damage.
  • The Windfury Weapon proc can now trigger 3 additional attacks, up from 2.
  • Spiritwalker's Grace duration has been increased to 15 seconds, up from 10.
  • Healing Rain now has a 40-yard radius, up from 30, to be consistent with other shaman heals.
  • Talent Specializations
    • Elemental Combat
      • Earthquake damage has been increased by approximately 10%.
      • Lava Burst's damage has been increased by roughly 10%.
      • Elemental Overload (Mastery) procs of Lightning Bolt or Chain Lightning can now generate Rolling Thunder charges.
    • Enhancement
      • Flametongue Weapon damage now scales from attack power instead of spell power (for Enhancement shaman only).
      • Purge no longer has its mana cost reduced by Mental Quickness.
    • Restoration
      • Earth Shield can no longer be dispelled.
      • Cleansing Waters no longer fires its heal effect twice when a shaman removes a Magic and a Curse debuff with a single cast.
      • Deep Healing (Mastery) has been increased to 3% per point, up from 2.5%.
      • Greater Healing Wave mana cost has been increased by 10%; healing done has been increased by 20%.
      • Mana Tide Totem has been redesigned. The totem no longer multiplies the Spirit of those affected by it. It instead gives a flat amount of Spirit equal to 400% of the casting shaman’s Spirit, exclusive to short-term Spirit buffs affecting the shaman when the totem is dropped. In addition, its effects are now raid-wide.
das neuste ist fett gedruckt

ganz übersehen:
wir bekommen endlich neue wasser-basierte also blaue heilanimationen
http://www.youtube.c...h?v=lwlITEE1bSk
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Sag ich doch schon immer

/edit. Naja, wieder ein sinnlosthread mehr
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Naja, ich hoffe noch, dass noch was sinnvolles kommt.

Shadows und Schamis sind atm die gearschten Klassen und keiner von beiden bekommt n Buff.
Stattdessen kriegt der overpowerd DK nen Buff. Wunderbar!

Offenbar schaut Blizz selten in die Logs, die so gepostet werden -.-
 
Naja, ich hoffe noch, dass noch was sinnvolles kommt.

Shadows und Schamis sind atm die gearschten Klassen und keiner von beiden bekommt n Buff.
Stattdessen kriegt der overpowerd DK nen Buff. Wunderbar!

Offenbar schaut Blizz selten in die Logs, die so gepostet werden -.-

hmm der Unholy Dk wird eher genervt der war OP
der Frost war sogar zu schwach der wird gebufft

Und Shadow scheint ja auch nicht so schlecht zu sein wie du behauptest hängt davon ab ob man ihn spielen kann oder nicht .)
 
ist 4.0.6 schon draußen? mein downloader meint nein ^^
 
Was noch nicht in den Patch Notes aufgetaucht ist, ist die versprochene Änderung der Metas...
 
Die kommt auch nicht, weil nicht nötig.
 
Update - Meta Gems Changes
Originally Posted by Zarhym (Source)
  • Meta gems with the Chaotic and Relentless prefixes now have a requirement of 3 red gems.
  • Added new meta gems: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% critical damage), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% critical damage), and Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% critical damage). These new recipes are unbound and can drop from any Cataclysm creature. The new meta gems have a requirement of 3 red gems equipped.
PvP
Arenas
  • Bloodlust, Heroism, Time Warp and Ancient Hysteria can no longer be cast while in Arenas.
 
Bloodlust, Heroism, Time Warp and Ancient Hysteria can no longer be cast while in Arenas.


Das ist doch der größte Schei*. >.< Der stärkste Buff in der Arena wird dem Schamanen genommen und was kommt dafür? Nichts!
Kann mir mal wer sagen, wieso man dann noch Schamihealer statt Pala- im Team haben sollte?
 
der Frost war sogar zu schwach der wird gebufft

naja das gilt teils-teils, da einerseits der Schaden von Zweihandwaffen gebuffed wird (um 12%), aber die heulende Böe um 40% generfed wird.

Wird sich wohl ausgleichen, bzw. in den Inis und Raids einen Vorteil geben, da dort das spammen von "heulende Böe" seit Cata eh nicht mehr ratsam ist ;-)
 
Bloodlust, Heroism, Time Warp and Ancient Hysteria can no longer be cast while in Arenas.


Das ist doch der größte Schei*. >.< Der stärkste Buff in der Arena wird dem Schamanen genommen und was kommt dafür? Nichts!
Kann mir mal wer sagen, wieso man dann noch Schamihealer statt Pala- im Team haben sollte?


Naja hier wird immer vom stärksten buff geredet..bedenkt man aber das man den dispellen konnte vom schami war es eh egal. Nur wenn mal keiner dabei war ders konnte wars sinnvoll, was bei dem ganzen frostmage- und priesterhype in arenen fast unmöglich war^^
 
Update - Meta Gems Changes
Originally Posted by Zarhym (Source)
  • Meta gems with the Chaotic and Relentless prefixes now have a requirement of 3 red gems.
  • Added new meta gems: Agile Shadowspirit Diamond (Agility/3% critical damage), Reverberating Shadowspirit Diamond (Strength/3% critical damage), and Burning Shadowspirit Diamond (Intellect/3% critical damage). These new recipes are unbound and can drop from any Cataclysm creature. The new meta gems have a requirement of 3 red gems equipped.

Very Nice! I <3 !
 
naja das gilt teils-teils, da einerseits der Schaden von Zweihandwaffen gebuffed wird (um 12%), aber die heulende Böe um 40% generfed wird.

Wird sich wohl ausgleichen, bzw. in den Inis und Raids einen Vorteil geben, da dort das spammen von "heulende Böe" seit Cata eh nicht mehr ratsam ist ;-)

Aber das Spammen von Böe hat bei Magmaw bei den Adds ultra viel dmg gemacht, zu viel
 
Ich muss sagen mein DK ist mit Cata auch deutlich stärker geworden.
Sowohl in Inis als auch Raids habe ich in WotLK immer im Mittelfeld herumgedümpelt, jetzt bin ich konstant (teilweise auch mit großem Abstand) auf Platz 1.
Und mein Skill ist in der Zeit sicher nicht viel besser geworden

Gestern Abend in Tol Barad konnte ich jedenfalls mit meiner "heulenden Böe" ordentlich aufräumen, werde sie also doch vermissen ...
 
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