Hi all,
I wanted to ensure those receiving the Error #2008 messaging saw this information.
Currently there is a queue processing account activation. This issue is resolving itself automatically and you will receive access as soon as your account is processed.
We thank you for your patience as we bring Rift online world-wide and will have you playing as soon as possible!
Update - 11:35AM PST: Hey all, please note that if you do not currently have not registered your game (through Digital Download purchase or by registering a retail key) you will also receive Error #2008. You will need to have registered your copy before this error is resolved for you. All others who have already registered will be activated as soon as the account system processes your account.
Update - 11:45AM PST: Additionally this queue will delay any changes you make to your account at this time, including: password changes, CE digital upgrade, etc. thank you!
besagt auf deutsch sinngemäß:
alle accounts werden in einer warteschlange abgearbeitet und gepatcht (wohl wegen der ganzen specialitems usw.).
nach einiger zeit kann man sich dann einloggen. kann aber durchaus ein paar stunden dauern^^.
seid froh, daß ihr schon euren key habt. ich wart immer noch auf meinen...^^
falls ihr irgendwas geändert habt an eurem account und dieser war noch NICHT in der warteschlange oder abgearbeitet, werden die änderungen wieder zurückgesetzt und ihr müsstsie erneut eingeb0rn :-D