Hardnoise
Rare-Mob
- Registriert
- 05.11.2006
- Beiträge
- 110
- Reaktionspunkte
- 0
- Kommentare
- 16
Bloß weils ia Estareicha a bissal longsom sads, hoast des ned, dassd a east
umma drei ofonga kennts!![]()
Auch die Ösis beginnen um 2 mit dem Headstart.
Liebe Grüße aus München an die Schluchtenscheißer. ;-)
Oida jetz wü i owa wissn wost uns jezza damit sogn wüst, worin sama bitte laungsama?
dann lass es gleich und entschuldige dich nicht dafür!