kommende Schurkenänderungen

Naw, ich hab meine Chars gesplittet als damals unsere Gilde noch recht klein war und wir alle Chars gebraucht ham.

Sprich da hat dann einer meinen Schami gespielt während ich aufm Schurken war.
Mein Neffe zockt auch WoW aber da seine Mum ihm verbietet ein eigenes Acc zu haben darf er auf meinem spielen, aber ich will halt auch nebenher zocken können.
Meinen Mage könnte ich aber in der Tat auf den andern Acc rüber holen, zumal der Acc von dem gefreezt ist.

Naja ich mach mir da jetzt mal keinen Kopf drüber, Fraktion Change sehe ich eh als am unwahrscheinlichsten an.
wink.gif



Öh.... ham die mit bekommen das WF nun ein Haste Totem ist?
Einen Scheiß verzichte ich da drauf...

Den Spruch sollten se sich mal für Titans Grip Warris aufheben.
Das neue WF ist stärker als das alte. :x
 
Mal so ne Frage (weiß ned ob sie schon gestellt wurde, und hab keine lust 21 Seiten durchzulesen
biggrin.gif
)
Wird Streitkolben mit dem neuen Streitkolbenspec attraktiver für Schurken?
Ist das 15% Rüstung ignorieren gut? (Diese Frage bezieht sich aufs PVE-Spiel
wink.gif
)
 
Mal so ne Frage (weiß ned ob sie schon gestellt wurde, und hab keine lust 21 Seiten durchzulesen
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Wird Streitkolben mit dem neuen Streitkolbenspec attraktiver für Schurken?
Ist das 15% Rüstung ignorieren gut? (Diese Frage bezieht sich aufs PVE-Spiel
wink.gif
)
Nein.
 
Und selbst mit anführungszeichen ist "reintroducing" ja mal sowas von ein bescheuerte Ausdruck. Ohne Gifte haben auch vo 3.0 nur Idioten gespielt. Und Purga.
Der traut sich ja auch net vom 3-Meter-Brett zu springen!!!1111einself
 
Ich habe letztens irgendwo gelesen, dass Tückische Klinge mit ??Sofort wirkendem Gift?? für Combat-Sword besser sein soll als SS ab 3.0. Da die Gifte ja dann mit AP skalieren soll da mehr Schaden rüber kommen. Ist da was dran oder ist das nur sinnloses gerede?

Edit: Irgendwie war die Begründung, das es ja ne Glyphe gebe die Tückische Klinge 5 energie billiger mache und dadurch günstiger sei als SS...
 
Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Außerdem gings da halt echt nich mehr weiter. Hat man ja kaum runtergesehen, so tief war das. Was wenn da unten was ganz pööhses mit großen Zähnen gewartet hätte? Und Wir ohne Taschentank dagestanden hätten und ich aufgrund mangelnden downrankings nach 2 heals oom gewesen wäre? DU LACHST. Das ist das Leben, Mann!
 
Dabei hab ich doch so'n tolles Beispiel gegeben - meine schauspielerischen Künste bleiben unübertroffen :>
 
hmmm ich kann mir irgendwie gar keine schurken FUN glyphen vorstellen,bis auf lachpulver statt blenden^^
 
Dabei hab ich doch so'n tolles Beispiel gegeben - meine schauspielerischen Künste bleiben unübertroffen :>

Naja Wasser ist was anderes als Boden
tongue.gif

Aber mein Troll hat eben Höhenangst.

@ Dragon

Über Wasser sprinten zB
NOCH weniger Fallschaden
 
Zuletzt bearbeitet:
zahlt das als FUNglyphe?
es darf keine vorteile biss auf aussehen geben
 
3.0 Sieht zZ so aus:

Rogues

* Aggression has been moved up 1 tier and now adds 3/6/9/12/15% damage to Sinister Strike, Backstab, and Eviscerate.
* Anesthetic Poison now also dispels one Enrage effect on the target.
* Blade Twisting (Combat) now cause all damaging melee attacks to have a 10% chance to daze for 4/8 seconds movement speed reduced by 70%, also adds 5/15% dmg to Sinister Strike and Backstab.
* Camouflage (Subtlety) reduced to 3 ranks for 5/10/15% speed and 2/4/6 secs off the cooldown of Stealth.
* Cloak of Shadows cooldown increased to 1.5 min.
* Crippling Poison reduced to 1 rank, slowing movement by 70%.
* Dagger Specialization (Combat) renamed Close Quarters Combat, moved to tier 3, now increases critical strike chance with Daggers and Fist Weapons by 1/2/3/4/5%.
* Damaging poisons now scale with attack power.
* Deadened Nerves (Assassination) reduced to 3 ranks, now reduces all damage taken by 2/4/6%.
* Deflection (Combat) reduced to 3 ranks, increasing parry by 2/4/6%.
* Disarm Trap range increased to 20 yards, cast time reduced, now requires stealth.
* Dual Wield Specialization (Combat) moved to tier 1.
* Elusiveness (Subtlety) moved to Tier 3, now reduces cooldown of Vanish and Blind by 30/60 sec and Cloak of Shadows by 15/30 sec.
* Energy regeneration should now be smoother.
* Endurance (Combat) now reduces cooldown of Evasion and Sprint by 30/60 secs.
* Envenom now also increases your chance to apply poisons by 25% for 2-6 seconds (based on combo points).
* Evasion, Sprint and Vanish cooldowns reduced to 3 min.
* Find Weakness (Assassination) is now a passive talent, reduced to 3 ranks, increases damage of offensive abilities by 3/6/9%.
* Fist Weapon Specialization (Combat) removed.
* Fleet Footed (Assassination) now reduces duration of movement impairing effects by 25/50% rather than increasing resist chance.
* Focused Attacks now gives 2 energy regardless of rank.
* Gouge is now only 1 rank and causes damage based on attack power.
* Improved Ambush (Subtlety) moved to Tier 4, reduced to 2 ranks for 25/50%.
* Improved Eviscerate (Assassination) now increases damage by 7/14/20%.
* Improved Expose Armor (Assassination) now reduces the energy cost by 5/10, no longer increases duration.
* Improved Poisons (Assassination) now increases chance to apply poisons by 5/10/15/20/25%.
* Improved Slice and Dice (Combat) reduced to 2 ranks, increases duration by 25/50%.
* Improved Sprint (Combat) moved to Tier 4.
* Initiative (Subtlety) moved to Tier 4, increased to 33/66/100% chance.
* Kick is now only 1 rank and no longer causes damage.
* Lethality (Assassination) now also affects Riposte.
* Lightning Reflexes (Combat) moved to tier 4.
* Mace Specialization (Combat) no longer stuns enemiesnow ignores 3/6/9/12/15% of target's armor.
* Master of Deception (Subtlety) reduced to 3 ranks.
* Mind-Numbing Poison reduced to 1 rank, slowing casting speed by 60%.
* Murder (Assassination) moved to tier 6, increases damage by 2/4%.
* Mutilate (Assassination) no longer requires you be behind the target.
* Nerves of Steel (Combat) now reduces damage taken while Stunned or Feared by 15/30%.
* Opportunity (Subtlety) reduced to 2 ranks for 10/20%.
* Pick Lock and Disarm Trap no longer require Thieve's Tools.
* Poisons skill removed. All finished poisons are available on vendors rather than created by the rogue.
* Precision (Combat) now also increases chance to hit with poison attacks by 1/2/3/4/5%.
* Premeditation (Subtlety) duration increased to 20 seconds, cooldown reduced to 20 seconds.
* Preparation (Subtlety) no longer refreshes the cooldown of Premeditation.
* Relentless Strikes (Assassination) moved to Tier 1 Subtlety, made 5 ranks for 4/8/12/16/20% chance.
* Riposte (Combat) now slows the target's melee attacks by 20% instead of disarming them, awards one combo point.
* Serrated Blades (Subtlety) moved to Tier 3.
* Setup (Subtlety) chance to gain a combo point increased to 33/66/100%.
* Shadowstep (Subtlety) is no longer usable while rooted.
* Surprise Attacks (Combat) now also increases Hemorrhage damage.
* Vanish no longer requires the reagent Flash Powder.
* Vigor (Assassination) moved to Tier 3.
* Vile Poisons (Assassination) reduced to 3 ranks, now increases damage of poisons and Envenom by 7/14/20% and increases dispel resistance by 10/20/30%.
* Vitality now regenerates 8/16/25% energy.
* Wounding Poison no longer stacks, reduces healing by 50%.
 
um mal auf die ein oder andere pvp-änderung einzugehen.....

"* Shadowstep (Subtlety) is no longer usable while rooted."
lol hab ich ja noch garnet gehört...naja bin ma gespannt wie viele der shs-hemo rogues bei mir aufem server sich morgen als mutilat0r versuchen

"* Kick is now only 1 rank and no longer causes damage."
ich werd die 100dmg kick-crits vermissen
cry.gif


"* Elusiveness (Subtlety) moved to Tier 3, now reduces cooldown of Vanish and Blind by 30/60 sec and Cloak of Shadows by 15/30 sec.
* Evasion, Sprint and Vanish cooldowns reduced to 3 min."
w00t.gif
2min vanish cd....roflmao


und das absolute highlight... "* Mutilate (Assassination) no longer requires you be behind the target."
top.gif
ich freu mich drauf

mfg kingofbongo
 
"* Shadowstep (Subtlety) is no longer usable while rooted."
lol hab ich ja noch garnet gehört...naja bin ma gespannt wie viele der shs-hemo rogues bei mir aufem server sich morgen als mutilat0r versuchen
Das scheint wieder zurück genommen worden zu sein.

Ich hoffe nicht, BGs bestehen doch eh schon zu 80% aus Schurken, wenn die nun alle Mutilate skillen...
(Heute 4 mal in nem BG mit 8-10(!) Schurken und 0 Healern)
 
Das scheint wieder zurück genommen worden zu sein.

Ich hoffe nicht, BGs bestehen doch eh schon zu 80% aus Schurken, wenn die nun alle Mutilate skillen...
(Heute 4 mal in nem BG mit 8-10(!) Schurken und 0 Healern)

Ja eniges seltsam dran... zB das mit imp. Poisons wieder auf 25%
Vllt kommt direkt nen zweiter Patch hinterher oder so... auf jeden Fall stand es so auf mmochampion
 
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