Zrthun
Rare-Mob
- Mitglied seit
- 31.05.2007
- Beiträge
- 283
- Reaktionspunkte
- 6
- Kommentare
- 7
- Buffs erhalten
- 7
Was ich ja interressant finde:
Shield Block: Shield Slam no longer benefits from the increased block value granted by this ability. However, while Shield Block is active, Shield Slam generates 100% additional threat.
Ja der Krieger war ja unter den Tanks die Schadensmaschine... Ich meine was hat man denn in WotLK gesehen, wenn der Tank ausreichend Aggro macht und ungefähr das gleiche aushält wie ein anderer, dann entscheidet man sich logischerweise für den Tank der gleichzeitig mehr Schaden macht. Zwar hier noch PTR klar aber definitiv ein Schritt in die Falsche Richtung.
Agility: The amount of agility required per percentage of dodge has been increased by 15%. This change required recalibrating the amount of dodge a player has with 0 agility by a slight amount as well, so all players will see their dodge percentage vary a small amount.
Könnte für Krieger fast noch positiv sein?
Dodge Rating: The amount of dodge rating required per percentage of dodge has been increased by 15%. This is before diminishing returns. Combined with other changes, this makes dodge rating and parry rating equally potent before diminishing returns apply.
Parry Rating: The amount of parry rating required per percentage of parry has been reduced by 8%. This is before diminishing returns. Combined with other changes, this makes dodge rating and parry rating equally potent before diminishing returns apply. Parry still diminishes more quickly than dodge.
Und die letzen beiden, machen vielleicht Parry mal interressanter und es komtm vielleicht soweit das man im 1 zu 1 vergleich noch parry haste ernsthaft in betracht zieht. Man muss aber beachten, dass das parry cap bei DRs immernoch recht niedrig liegt. Wenn ich nicht viel zu faul wäre würde ich das ganze mal durchrechnen, allerdings da ich dazu zu faul bin warte ich ab bis mir das einer von Tankspot/EJ abnimmt
Shield Block: Shield Slam no longer benefits from the increased block value granted by this ability. However, while Shield Block is active, Shield Slam generates 100% additional threat.
Ja der Krieger war ja unter den Tanks die Schadensmaschine... Ich meine was hat man denn in WotLK gesehen, wenn der Tank ausreichend Aggro macht und ungefähr das gleiche aushält wie ein anderer, dann entscheidet man sich logischerweise für den Tank der gleichzeitig mehr Schaden macht. Zwar hier noch PTR klar aber definitiv ein Schritt in die Falsche Richtung.
Agility: The amount of agility required per percentage of dodge has been increased by 15%. This change required recalibrating the amount of dodge a player has with 0 agility by a slight amount as well, so all players will see their dodge percentage vary a small amount.
Könnte für Krieger fast noch positiv sein?
Dodge Rating: The amount of dodge rating required per percentage of dodge has been increased by 15%. This is before diminishing returns. Combined with other changes, this makes dodge rating and parry rating equally potent before diminishing returns apply.
Parry Rating: The amount of parry rating required per percentage of parry has been reduced by 8%. This is before diminishing returns. Combined with other changes, this makes dodge rating and parry rating equally potent before diminishing returns apply. Parry still diminishes more quickly than dodge.
Und die letzen beiden, machen vielleicht Parry mal interressanter und es komtm vielleicht soweit das man im 1 zu 1 vergleich noch parry haste ernsthaft in betracht zieht. Man muss aber beachten, dass das parry cap bei DRs immernoch recht niedrig liegt. Wenn ich nicht viel zu faul wäre würde ich das ganze mal durchrechnen, allerdings da ich dazu zu faul bin warte ich ab bis mir das einer von Tankspot/EJ abnimmt